czwartek, 20 lutego 2014

Rumiankowy faruszek Maryni

Fartuszek powstał bardzo spontanicznie. 
A zaczęło się tak :)  Marynia  po powrocie ze szkoły oznajmiła, że jutro wielki i bardzo smakowity dzień w szkole, a ściślej mówiąc dzieci  uszykują  kanapki. Przypomniały mi się czasy jaką ja miałam frajdę z zakładania na takich warsztatach fartuszka, ale fartuszka tym razem w domu nie miałyśmy. Z obawy, że bieganie po sklepach może zakończyć się fiaskiem, od razu pomyślałam, że DIY będzie i tym razem najlepszym rozwiązaniem.  Przeszukałam szafę z pościelą i uznałam, że fioletowa poszewka w rumianki będzie idealna. Ja wycięłam elementy, Mirabelka pozszywała, a efekt oto widoczny na zdjęciu.  Fartuszek jest prosty i skromny, ale idealnie pasuje do menu jakie wymyśliła moja mała gospodyni. Będzie to chlebek ze śmietaną i cukrem ...   mam nadzieję, że pani wychowawczyni będzie dla mnie wyrozumiała :) 
 

0 komentarze :

Prześlij komentarz

 

MoMi craft mania Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template